
“Boost Badges – an innovative methodology to BOOST students disposition for life long learning through digital BADGES”.
Референтни број пројекта: 2024-1-RS01-KA210-SCH-000257157
КА210 – Партнерство за сарадњу
Партнери на пројекту:
- Предшколска установа „Чика Јова Змај“ – Србија
- Основна школа „Олга Милошевић“ – Србија
- San Anton School – Malta
- B&P Emerging Technologies Consultancy Lab Limited – Malta
Циљеви пројекта:
- Развијање система за континуирано праћење, подршку и документовање диспозиција деце за целоживотно учење деце узраста од 6 до 10 година.
- Подстицање развоја диспозиција за целоживотно учење код најмање 150 деце у нашим образовним институцијама, током периода од 18 месеци

Наш пројекат покреће искрена љубав према образовању. Као просветни радници, настојимо да позитивно утичемо на живот наших ученика и шире заједнице. Свако дете заслужује приступ квалитетном образовању које негује његове таленте, развија љубав према учењу и пружа му вештине потребне за успех у животу. Посвећени смо стварању образовног окружења у којем сваки ученик може напредовати, без обзира на своје порекло или околности.
Пројекат “BOOST BADGES”, беџеви афирмације, представља иницијативу за иновације у образовању и додатно повезивање предшколског и школског нивоа образовања.
Кроз пажљиво осмишљен систем подршке и документовања диспозиције за целоживотно учење, омогућавамо деци да афирмишу своје јаке стране у учењу, васпитачима и учитељима да заједнички и у континуитету подржавају учење деце.
Приче за учење
Како бисмо забележили учење деце, у пројекту користимо методу „Прича за учење”, чију смо структуру развили и наставићемо кроз пројекат да је унапређујемо.
📖 Приче за учење су начин да се прикаже како деца уче и развијају се кроз различите активности.
🟢 Оне обухватају ситуације у којима дете: решава проблеме, сарађује са вршњацима и одраслима, истражује, учи нове ствари, показује радост и посвећеност учењу.
👩🏫 Васпитачи и учитељи, сараднички са децом, креирају приче за учење у којима се огледају диспозиције за учење које дете развија.
📌Свака прича за учење садржи препоруку васпитача/учитеља за даљи развој индентификоване диспозиције за учење.
🏅 У зависности од идентификоване диспозиције, дете добија персонализовани беџ чији дизајн визуелно комуницира значење диспозиције и афирмише је код детета и његових вршњака (групице/одељења). Беџ се добија и у дигиталном и у физичком издању.
Дигитални портфолио
📂Свако дете обухваћено пројектом има свој дигитални портфолио коме могу да приступе родитељима и заједно читају и коментаришу приче за учење.
📲Портфолио се по завршетку предшколског преноси у школу (након првог разреда у други…) где учитељи настављају да спроводе заједничку методологију.
👩🏫Пре него што предшколац пође у први разред, учитељ који ће га преузети имаће прилику да прочита његове приче за учење и на тај начин стекне и увид у неке ситуације учења које су се одиграле у вртићу.