FEELING AT HOME – 2017-1-RS01-KA101-000156
Creating harmonious and collaborative classroom environment for children from underprivilaged groups in prevention of early school leaving.
Feeling at home је пројекат у коме су маргинализоване групе укључене у свакодневне активности школе. Циљ пројекта је стварање хармоничног и сарадничког окружења у учионици за децу из угрожених група у превенцији раног напуштања школе.
Пројекат је трајао дванаест месеци. Главне активности пројекта биле су две мобилности. Прва мобилност је била структурирани курс на Малти под називом Неформално за инклузивне методе у инклузивном образовању.
Друга мобилност била је наставни задатак у 18. основној школи Перистерија, Грчка. Наставница енглеског језика је провела две недеље радећи са ученицима различитог узраста на примени Гарднерове теорије вишеструких интелигенција на часовима енглеског језика и учењу културе Србије кроз песме, игре, народне приче и традиционалне српске рецепте.